Stalgast

Klient

Stalgast

Projekt własny oparty o naszą autorską koncepcję. Pomysł powstał z myślą o obchodach 30-lecia firmy.

Koncepcja projektu:<br />Gastro OdNowa

Koncepcja projektu:
Gastro OdNowa

W trakcie pandemii gastronomia została poddana znaczącej transformacji i nigdy już nie powróci w pełni do poprzedniego modelu biznesowego. Zaproponowaliśmy klientowi, aby zamiast hucznego przyjęcia z okazji 30-lecia firmy zrobił coś pożytecznego dla branży gastro, wspierając ją w tak trudnym okresie. Stalgast stał się inicjatorem ważnej dyskusji, mówiącej o niepewnej przyszłości i zmianach jakie zaszły w gastronomii. Wymyśliliśmy i zrealizowaliśmy cykl spotkań online, podczas których gościliśmy ekspertów z różnych dziedzin. Każdy z nich, dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniem, opowiedział jak poradzić sobie w branży gastronomicznej przeżywającej kryzys związany z pandemią.

Logotyp akcji

Stworzyliśmy nazwę oraz logotyp programu, wykorzystując podwójne znaczenie wyrazu odnowa.

Logotyp akcji

Gospodarzem spotkań został dziennikarz kulinarny – Grzegorz Łapanowski. Podczas cyklu gościliśmy ekspertów z różnych dziedzin m.in.: Malką Kafkę, Olę Lazar, Marcina Kręglickiego, Macieja Bielickiego, Katarzynę Selentę i innych. Każdy z nich podzielił się wiedzą i doświadczeniem, wspierając merytorycznie branżę gastronomiczną.

Logotyp akcji
Kampania w mediach społecznościowych

Kampania w mediach społecznościowych

Każdy emitowany odcinek był wspierany działaniami reklamowymi w internecie (m.in.: Facebook, YouTube, Instagram)

Podczas cyklu spotkań poruszaliśmy wiele trudnych i ważnych tematów. Mówiliśmy między innymi o trendach w gastronomii, sytuacji pracowników po okresie pandemii, a także roli mediów społecznościowych w branży gastro. Projekt cieszył się dużym zainteresowaniem o czym świadczyć może wysoka oglądalność ‒ ponad 50 000 wyświetleń jednego odcinka.