SPRŁ

Klient

SPRŁ

Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych, organizacja społeczno-branżowa zajmująca się produkcją ryb,
przede wszystkim łososiowatych oraz promocją ich spożycia.

Zadanie

Zadanie

Promocja pstrąga, ryby pochodzącej z czystych akwenów, o bogatych walorach smakowych oraz pozytywnym wpływie na zdrowie.

Badanie/Insight

Badanie/Insight

Prace nad kampaniami, które prowadziliśmy w latach 2011-2013, poprzedzały zawsze badania. Poszczególne odsłony opieraliśmy na insightach i trendach. W 2011 roku postawiliśmy na funkcjonalne wartości: zdrowie, dzieci, rodzinę. W kolejnym roku najważniejsze stały się emocje i moda na retro.

Kampania 2011

W pierwszej kampanii zaczęliśmy od podstaw.
Najważniejsze jest zdrowie całej rodziny.

poster

tv

Kampanie 2012 i 2013

Lata 2012 i 2013 to czas sentymentalnego powrotu do przeszłości, moda na wspomnienia rodem z PRL. Wykorzystaliśmy ten trend zarówno w warstwie wizualnej, jak i językowej, wprowadzając hasło: Nadejszła chwila na pstrąga z grilla.

tv
Materiały filmowe

Materiały filmowe

Wyniki

Wyniki

W ciągu 4 lat prowadzenia kampanii spożycie pstrąga wzrosło o ponad 40%.
Kampania dwukrotnie nagrodzona została Złotą Płetwą Reklamy dla najlepszej kampanii promującej spożycie ryb i produktów rybnych.