
Klient
SPRŁ
Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych, organizacja społeczno-branżowa zajmująca się produkcją ryb,
przede wszystkim łososiowatych oraz promocją ich spożycia.
Zadanie
Promocja pstrąga, ryby pochodzącej z czystych akwenów, o bogatych walorach smakowych oraz pozytywnym wpływie na zdrowie.
Badanie/Insight
Prace nad kampaniami, które prowadziliśmy w latach 2011-2013, poprzedzały zawsze badania. Poszczególne odsłony opieraliśmy na insightach i trendach. W 2011 roku postawiliśmy na funkcjonalne wartości: zdrowie, dzieci, rodzinę. W kolejnym roku najważniejsze stały się emocje i moda na retro.
Kampania 2011
W pierwszej kampanii zaczęliśmy od podstaw.
Najważniejsze jest zdrowie całej rodziny.


Kampanie 2012 i 2013
Lata 2012 i 2013 to czas sentymentalnego powrotu do przeszłości, moda na wspomnienia rodem z PRL. Wykorzystaliśmy ten trend zarówno w warstwie wizualnej, jak i językowej, wprowadzając hasło: Nadejszła chwila na pstrąga z grilla.

Materiały filmowe
Wyniki
W ciągu 4 lat prowadzenia kampanii spożycie pstrąga wzrosło o ponad 40%.
Kampania dwukrotnie nagrodzona została Złotą Płetwą Reklamy dla najlepszej kampanii promującej spożycie ryb i produktów rybnych.