Melvit

Klient

Melvit

Projekt własny oparty o autorską koncepcję.
Pomysł powstał po przeanalizowaniu potrzeb marki.

Cel

Cel

Promocja marki Melvit oraz jej produktów z serii Secret Fitness.

Koncepcja akcji:<br />  Fit Boat Mazury 2021

Koncepcja akcji:
Fit Boat Mazury 2021

Zgodnie z filozofią marki głównym przesłaniem akcji było promowanie zdrowego stylu życia opartego na wartościowym, odżywczym jedzeniu oraz aktywności fizycznej. Główne działania skupiliśmy na niestandardowej formie samplingu. Promowaliśmy letnie wersje owsianki opartej na serii Secret Fitness. Rozdawaliśmy również próbki suchego produktu. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem zarówno wśród lokalnej społeczności jak i turystów odwiedzających Mazury.

Logotyp akcji

Logotyp akcji

Pierwsza tego typu akcja
samplingowa w Polsce

Podczas pięciu weekendów trwania projektu odwiedziliśmy największe porty w Krainie Wielkich Jezior. Nowatorskim nośnikiem akcji była łódź typu Houseboat oraz dodatkowa mała jednostka wodna (RIB ponton), którą dopływaliśmy do żeglarzy. W sumie rozdaliśmy ponad 27 000 porcji produktu docierając do odbiorców zarówno na wodzie jak i w portach.

Kampania w mediach społecznościowych

Kampania w mediach społecznościowych

Przez 5 tygodni akcja Fit Boat Mazury 2021 była wspierana kampanią reklamową w mediach społecznościowych. Podczas trwania projektu udało się uzyskać 150% realizacji interakcji, 106% zasięgu oraz 1 694 463 łącznych wyświetleń postów!

Fit Boat Mazury 2021 w liczbach

Nasz przekaz dotarł do ponad

10 000 żeglarzy
i 110 000 odbiorców na lądzie

Rozdaliśmy

27 000 porcji produktu

Przepłynęliśmy ponad

330 km

Spędziliśmy ponad

90 godzin na wodzie

Zanotowaliśmy

39% wzrostu ponad zakładane KPI