Klient
Melvit
Projekt własny oparty o autorską koncepcję.
Pomysł powstał po przeanalizowaniu potrzeb marki.
Cel
Promocja marki Melvit oraz jej produktów z serii Secret Fitness.
Koncepcja akcji:
Fit Boat Mazury 2021
Zgodnie z filozofią marki głównym przesłaniem akcji było promowanie zdrowego stylu życia opartego na wartościowym, odżywczym jedzeniu oraz aktywności fizycznej. Główne działania skupiliśmy na niestandardowej formie samplingu. Promowaliśmy letnie wersje owsianki opartej na serii Secret Fitness. Rozdawaliśmy również próbki suchego produktu. Akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem zarówno wśród lokalnej społeczności jak i turystów odwiedzających Mazury.
Logotyp akcji
Pierwsza tego typu akcja
samplingowa w Polsce
Podczas pięciu weekendów trwania projektu odwiedziliśmy największe porty w Krainie Wielkich Jezior. Nowatorskim nośnikiem akcji była łódź typu Houseboat oraz dodatkowa mała jednostka wodna (RIB ponton), którą dopływaliśmy do żeglarzy. W sumie rozdaliśmy ponad 27 000 porcji produktu docierając do odbiorców zarówno na wodzie jak i w portach.
Kampania w mediach społecznościowych
Przez 5 tygodni akcja Fit Boat Mazury 2021 była wspierana kampanią reklamową w mediach społecznościowych. Podczas trwania projektu udało się uzyskać 150% realizacji interakcji, 106% zasięgu oraz 1 694 463 łącznych wyświetleń postów!
Fit Boat Mazury 2021 w liczbach
Nasz przekaz dotarł do ponad
10 000 żeglarzy
i 110 000 odbiorców na lądzie
Rozdaliśmy
27 000 porcji produktu
Przepłynęliśmy ponad
330 km
Spędziliśmy ponad
90 godzin na wodzie
Zanotowaliśmy
39% wzrostu ponad zakładane KPI