Konsulat Generalny RP
w Nowym Jorku

Klient

Konsulat Generalny RP
w Nowym Jorku

Zadanie

Zadanie

Budowanie wśród Amerykanów pozytywnego wizerunku Polaków poprzez pokazanie ich istotnego wpływu na historię, kulturę i gospodarkę USA.

Idea kampanii

Idea kampanii

Wyszliśmy z założenia, że Amerykanie nie szukają informacji o Polsce a komunikat oparty o same fakty nie będzie angażujący. Dlatego postanowiliśmy ich zaintrygować – informacje podać w zaskakujący sposób. Postawiliśmy na przekaz video. Każdy film rozpoczyna animacja, w której na zdjęciu (często archiwalnym) brakuje ważnego elementu, będącego efektem odkrycia lub idei wprowadzanej w Ameryce przez Polaka. Poszerzone informacje wraz z wyszukiwarką bohaterów zamieściliśmy na stronie www akcji.

Logotyp

Stworzyliśmy logotyp dla akcji Famous Polish Americans.

Logotyp
Seria postów video

Seria postów video

Posty video umieszczaliśmy na profilu Facebookowym i Twitterze Konsulatu.

Wystawa plakatów

Wystawa plakatów

Akcji towarzyszyła również wystawa zaprojektowanych przez nas plakatów.

poster poster
Wyniki

Wyniki

Łącznie kampania osiągnęła we wskazanej grupie celu prawie 3,5 razy większy zasięg niż pierwotnie zakładano. Wywoływała liczne komentarze i była często szerowana.

Nagrody

Nagrody

Kampania została nagrodzona wyróżnieniem w konkursie marketingu Golden Arrow.