
Klient
mBank
Jeden z największych banków w Polsce, synonim innowacyjności wyznaczający kierunki rozwoju bankowości mobilnej i online.
Zadanie
Jako pierwszy bank w Polsce przeprowadzić kampanie edukacyjne skierowane do użytkowników Internetu na temat ochrony przed cyberprzestępstwami.
Badanie/Insight
Z badań przeprowadzonych dla mBanku dowiedzieliśmy się, że Polacy czują się w sieci bezpiecznie i pewnie. Równocześnie jednak nie znają podstawowych zasad bezpieczeństwa w Internecie.
Idea kampanii
„Nie robisz tego w realu, nie rób tego w sieci” – pod takim hasłem przeprowadziliśmy kampanie edukacyjne. W przyciągający uwagę, zabawny sposób zwróciliśmy uwagę na podstawowe zasady bezpieczeństwa, które powinny obowiązywać także podczas poruszania się w sieci.
Media
Wykorzystaliśmy media o wysokim zasięgu: TV, Internet, radio i outdoor. Uzupełniliśmy je działaniami ambientowymi. Powstał także specjalny serwis edukacyjny w ramach strony www mBanku.
Pierwsza odsłona kampanii
Druga odsłona kampanii
Wyniki
Kampanie osiągnęły najwyższy w historii wskaźnik znajomości komunikacji TV mBanku. Miały istotny wpływ na jego wizerunek.
Odnotowaliśmy zdecydowany wzrost rozważania marki przy wyborze banku.
Nagrody
Kampania została nagrodzona w Konkursie Złoty Bankier oraz w Konkursie na Kampanię Społeczną Roku 2015.

