Klient
Almatur
największy polski organizator
obozów dla dzieci i młodzieży.
Zadanie
Znalezienie pomysłu na całoroczną komunikację w mediach społecznościowych oraz stworzenie kampanii promocyjnej dla letniej oferty. Trafić z komunikatem zarówno do dzieci i młodzieży, jak i do ich rodziców – i przekonać obie te grupy.
Idea kreatywna
Chcieliśmy, żeby była jak najprostsza i nieprzekombinowana, trafiona w punkt. Taką też ideę wypracowaliśmy. Almatur = lato. Po prostu.
TikTok
Poprosiliśmy sześcioro twórców na TikToku, by nawet w środku zimy mówili o lecie, pytali o lato i odgrywali lato. Wysłaliśmy im także lato w pudełku, tak by mogli dokonać jego unboxingu. Każdy z twórców stworzył dla Almaturu serię czterech filmów.
Lato w środku zimy
Kampania
Wymyśliliśmy, że będziemy sprzedawać lato „wyprodukowane” przez Almatur tak, jak robi się z produktami FMCG. Takie lato w pudełku, w promocji i w 500 smakach. Stworzyliśmy video w kilku wersjach i formatach, serię bannerów oraz statycznych motywów do mediów społecznościowych. Zagrało…
Media społecznościowe
Prowadząc równocześnie kampanię promocyjną oraz tworząc regularne
harmonogramy na Facebooka i Instagrama, zadbaliśmy o spójność stylu i komunikatu.
Spójność nie oznacza oczywiście powielania motywów, ale twórcze
rozwinięcie idei na potrzeby wybranych mediów
KV