Klient
NETTO
Jedna z największych sieci sklepów detalicznych w Polsce, należąca do duńskiego koncernu Salling Group.
Zadanie
Stworzenie formatu komunikującego cykliczne akcje lojalnościowe.
Idea kampanii
Wykorzystaliśmy aktualny „tacierzyński” trend – mężczyźni zaczynają się częściej angażować w obowiązki domowe. Uznaliśmy, że wyróżni on nas spośród konkurencji, wzbudzi sympatię oraz wzmocni i unowocześni wizerunek Netto. Tak powstali #TatoWie – format, w którym dwaj ojcowie rywalizują ze sobą na polu zakupowej czy kulinarnej wiedzy.
Kampanie
#TatoWie pojawili się w spotach w kampaniach digitalowych, na outdoorze, materiałach POS oraz w mediach społecznościowych Netto. Oprócz klasycznych kampanii, zrealizowaliśmy także serię filmów poradnikowych z naszymi bohaterami oraz kampanie na TikToku. Z czasem do dwójki ojców dołączył mistrz kuchni, Mateusz Zielonka.
Materiały filmowe
Format
3 lata, 7 dużych kampanii, kilkadziesiąt filmów – format #TatoWie sprawdził się wielokrotnie, a nasi bohaterowie stali się nierozłącznym elementem wizerunku Netto.